• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Monefit.se, har ni testat?

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 644
Mottagna reaktioner
1 183
Poäng
927
Troligtvis inget svar i nuläget när det är avslag. Jag har haft min ansökan om 20 k i 13 dagar nu. Bifogade pdf fil med 4 senaste månaderna samma dag som de bad om det. Inte hört ett ord eller fått nått mera mejl efter det. Jag kan heller inte göra nått på "mina sidor" varken göra en ny ansökan eller uppdatera nån info då kommer en liten ruta med not permitted to upp. Men vad vet jag.
Samma här. Gjorde en ansökan för några dagar sedan och fick då upp ett meddelande om att ansökan inte hade gått igenom eller något liknande. Förmodligen på grund av fel filformat på kontoutdragen. Skickade in en ny ansökan igår med kontoutdrag i CVS-format (fel igen haha). Står nu att de ska verifiera kontouppgifter och annat. Kan inte heller göra några förändringar. Not permitted kommer upp. Troligen pga att ansökan är under behandling.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Nisse123

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
14 December 2019
Meddelanden
88
Mottagna reaktioner
12
Poäng
52
Men det visar ändå fel ..cleqringsnummer då är det bara mina första 4 siffror som vanligt , sen vill dom ha iban kontonummer ska då SE och alla dom siffrorna med där ?
 

Hej234

Kunnig medlem
Poäng: 156
Blev medlem
26 Januari 2022
Meddelanden
161
Mottagna reaktioner
45
Poäng
156
Samma här. Gjorde en ansökan för några dagar sedan och fick då upp ett meddelande om att ansökan inte hade gått igenom eller något liknande. Förmodligen på grund av fel filformat på kontoutdragen. Skickade in en ny ansökan igår med kontoutdrag i CVS-format (fel igen haha). Står nu att de ska verifiera kontouppgifter och annat. Kan inte heller göra några förändringar. Not permitted kommer upp. Troligen pga att ansökan är under behandling.
Någon som har försökt ringa de? Man kommer bara till creditstar och jag vill ha svar på min ansökan :(
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 644
Mottagna reaktioner
1 183
Poäng
927
Beviljad 60K!! Är det någon som fått avslag efter begäran om att ta ut pengar?
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 802
Mottagna reaktioner
799
Poäng
707
Beviljad 60K!! Är det någon som fått avslag efter begäran om att ta ut pengar?
Tror inte det borde bli avslag efter det!

När ansökte du? Sökte igår på morgonen men det står fortfarande så här:

Vi verifierar dina uppgifter och kontoutdrag. Vi kommer att meddela dig så fort vi är klara med ett beslut. Ansökningar som lämnas in efter vår arbetstid kommer att granskas först nästa arbetsdag.
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 644
Mottagna reaktioner
1 183
Poäng
927
Såg du amortering per månad helt sjukt för 60k
Samtidigt så står det i deras villkor att man som kund amorterar ca 8 % av utnyttjad kredit varje månad? Jag har ändå inga ambitioner att använda 60K. Behöver 10K för att röja ett inkassokrav. Thats it.
 

Hej234

Kunnig medlem
Poäng: 156
Blev medlem
26 Januari 2022
Meddelanden
161
Mottagna reaktioner
45
Poäng
156
Någon som kan svara mig? Jag har fortfarande inte fått svar på varken mail sen lördes förra veckan. Ringer till deras nr som kmr till creditstar inget svar suttit i telefon sen 9
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp